Choroby skóry u dorosłych

Schorzenia skóry są chorobami, które dotykają obecnie bardzo dużą część dorosłej i dziecięcej populacji. Jedne z nich są problemami raczej natury estetycznej, inne są poważnymi chorobami, zagrażającymi zdrowiu i życiu pacjenta. Dlatego tak ważne jest niebagatelizowanie pojawiających się na skórze zmian i jak najszybsze korzystanie z porad lekarskich.

W naszych gabinetach otrzymacie Państwo fachową pomoc w diagnozowaniu i terapii wszelkich schorzeń skóry. Z powodzeniem leczymy trądzik zwyczajny i różowaty, łuszczycę, wypryski, liszaj płaski i jego odmiany, owrzodzenia podudzi. Specjalizujemy się w leczeniu chorób alergicznych skóry, takich jak pokrzywka i alergie kontaktowe oraz atopowego zapalenia skóry. Pomagamy w pozbyciu się brodawek i znamion. Leczymy grzybicę, bielactwo i łysienie plackowate oraz choroby infekcyjne skóry (liszajec).

Możemy poszczycić się dużym doświadczeniem w leczeniu schorzeń skóry u osób dorosłych i dzieci, jednocześnie cały czas dokształcamy się i zapoznajemy z nowościami w tej dziedzinie. Z tego powodu jesteśmy w stanie zająć się również leczeniem bardzo rzadko występujących chorób skórnych.

Główne leczone schorzenia:

- trądzik zwyczajny i różowaty,
- łuszczyca,
- wyprysk,
- liszaj płaski i odmiany,
- owrzodzenia podudzi,
- choroby alergiczne skóry-pokrzywka,
- AZS - atopowe zapalenie skóry,
- alergie kontaktowe,
- brodawki i znamiona,
- choroby infekcyjne skóry-liszajec,
- grzybica,